ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ;
Sign up

Συχνές Ερωτήσεις

Ο λογαριασμός μου  |  φωτογραφίες  |  Συνδρομές  |  Υπηρεσίες  |  Έξτρα Καυτή Γραμμή  |  Λίστα Επιθυμιών  |  E-shop  |  Βίντεο
Ο λογαριασμός μου Επάνω
1. Ξέχασα τον κωδικό εισόδου. Τι πρέπει να κάνω;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο επάνω μενού[Ξέχασα τον κωδικό μου] και εισάγετε το ψευδώνυμο χρήστη ή την διεύθυνση email. Ο κωδικός εισόδου θα αποσταλεί στο email μές σε λίγα λεπτά. Χρησιμοποιούμε το βασικό email που δώσατε κατά την εγγραφή σας ή αυτό που δώσατε τελευταία φορά στο προφίλ σας.
2. Πως αλλάζω τις πληροφορίες του λογαριασμού μου;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού "Το προφίλ μου".
3. Πως διαγράφω το λογαριασμό μου;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο επάνω μενού "Το προφίλ μου" και στη συνέχεια "Διαγραφή του λογαριασμού μου".
Προειδοποίηση! Μετά τη χρήση αυτής της υπηρεσίας όλες οι πληροφορίες του λογαριασμού σας θα διαγραφούν και δεν μπορούν να επαναφερθούν. Παρακαλούμε σκεφτείτε καλά τις συνέπειες της επιλογής σας.
4. Άλλαξα τις πληροφορίες του προφίλ. Γιατί δεν εμφανίζονται οι αλλαγές;
Οι νέες πληροφορίες θα προστεθούν/ανανεωθούν σε λιγα λεπτά όταν η βάση δεδομένων συλλέξει όλα τα στοιχεία.
5. Γιατί δεν εμφανίζεται ο λογαριασμός μου μέσω αναζήτησης ή μέσω της Λίστας Φίλων;
Εάν τα δεδομένα της αναζήτησης είναι σωστά, πιθανώς εκκρεμεί η επιβεβαίωση των νέων φωτογραφιών.
Μπορείτε πάντα να ελέγχετε το status των φωτογραφιών σας από τη σελίδα του αρχικού μενού. "Το προφίλ μου" κοντά στο σύνδεσμο "Αλλαγή των φωτογραφιών μου" - (Εκκρεμεί/Εγκρίθηκε/Πραγματική)
6. Όταν προσπαθώ να κάνω σύνδεση το σύστημα δείχνει ένα σφάλμα "Απενεργοποιημένο Προφίλ" ή "Το Προφίλ σας είναι παγωμένο". Τι σημαίνει;
Το προφίλ σας απενεργοποιήθηκε από τον διαχειριστή επειδή Οι Όροι και Προϋποθέσεις αγνοήθηκαν.
Το προφίλ σας δεν θα ενεργοποιηθεί ποτέ ξανά και αργότερα θα διαγραφεί από τη βάση δεδομένων.
7. Η δραστηριότητα του ατόμου (μηνύματα, σχόλια, προφίλ) εξαφανίστηκε. Γιατί συνέβη αυτό;
Πιθανώς αυτός ο χρήστης να απενεργοποιήθηκε
Επάνω μπορείτε να διαβάσετε μια εξήγηση γιατί μπορεί να έγινε αυτό.
φωτογραφίες Επάνω
1. Πως προσθέτω φωτογραφίες στο προφίλ μου;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού"Το Προφίλ μου" και στη συνέχεια "Αλλαγή των Φωτογραφιών μου"
2. Οι φωτογραφίές που ανέβασα δεν δημοσιεύτηκαν.
Πιθανώς η φωτογραφία σας/οι φωτογραφίες σας παραβίασαν ένα κανονισμό του EroClub.gr σχετικά με το ανέβασμα φωτογραφιών:
Η φωτογραφίας πρέπει να είναι σε JPEG και όχι μεγαλύτερη από 2 MB.
Οι εικόνες πρέπει να δείχνουν το πρόσωπο σας ή ένα αναγνωρίσιμο μέρος τους σώματος σας
Η φωτογραφία πρέπει να είναι καλής ποιότητας.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε φωτογραφίες που δεν είναι νόμιμα δικές σας.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε φωτογραφίες που περιέχουν συνδέσμους για άλλες σελίδες.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε φωτογραφίες με παιδιά.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε μερικές παρόμοιες φωτογραφίες.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε φωτογραφίες τρίτων.
3. Τι είναι η ετικέτα "Η φωτογραφία είναι πραγματική" στο προφίλ του χρήστη;
Οι χρήστες με αυτό το status είναι πραγματικοί που σημαίνει ότι είναι υπαρκτά πρόσωπα. Δεν χρειάζεται να περιμένουν καθώς ο διαχειριστής ελέγχει τη φωτογραφία τους και την εγκρίνει.
4. Πως αποκτώ το status "Πραγματικό Μέλος";
Υπάρχουν δύο τρόποι να το αποκτήσετε:
1. Στείλτε μας μια φωτογραφία που κρατάτε το σήμα της \"EroClub.gr\"
2. Στείλτε μας ένα ημι-επίσημο έγγραφο (π.χ. φοιτητική ταυτότητα)
Παίρνει κάποιο χρόνο. Εάν οι φωτογραφίες είναι εντάξει, η Διεύθυνση θα σας παραχωρήσει το status \"Πραγματικό Μέλος\".
E-mail: admin@EroClub.gr
Μη ξέχάσετε να αναφέρετε το email σας!
5. Γιατί δεν μπορώ να ανεβάσω άλλες φωτογραφίες;
Ο έλεγχος στο ανέβασμα μπορεί να συμβαίνει γιατί η υπηρεσία του λογαριασμού σας για ανέβασμα φωτογραφιών απενεργοποιήθηκε.
Απενεργοποιήθηκε εξαιτίας κάποιας παραβίασης των κανονισμών της σελίδας σχετικά με το ανέβασμα φωτογραφιών.
6. Γιατί μου επιτρέπεται να ανεβάσω μόνο μέχρι 5 φωτογραφίες;
Ο αριθμός των φωτογραφιών που σας επιτρέπεται να ανεβάσετε εξαρτάται από τον τύπο συνδρομής που έχετε:
Τα απλά μέλη μπορούν να ανεβάσουν μέχρι 5 φωτογραφίες.
Το Χρυσά και VIP μέλη μπορούν να ανεβάσουν μέχρι 10 φωτογραφίες.
7. Μπορώ μνα κρύψω τη φωογραφία/τις φωτογραφίες μου και να αποφασίζω εγώ ποιος/ποια θα τις βλέπει;
Ναι, αυτή η υπηρεσία ονομάζεται Εξουσιοδοτημένα Μέλη. Οι φωογραφίες σας είναι κλειδωμένες και ο χρήστης πρέπει να ζητήσει την άδεια σας. Εσείς μπορείτε να επιτρέψετε ή να διαγράψετε το αίτημα.
8. Οι φωτογραφίες μου διαγράφηκαν. Γιατί;
Στις περισσότερες περιπτώσεις ο λόγος αποστέλλεται στα εισερχόμενα σας. Επίσης μπορείτε να ενημερωθείτε για τους κανονισμούς στο ανέβασμα φωτογραφιών από τις Συχνές Ερωτήσεις. Εάν συνεχίζετε να πιστεύετε ότι η φωτογραφία σας δεν παραβίασε κάποιο κανονισμό και διαγράφηκε χωρίς βάσιμο λόγο παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη διεύθυνση και θα σας βοηθήσουμε.
Συνδρομές Επάνω
1. Πως μπορώ να αγοράσω μια προνομιούχα συνδρομη – Χρυσή ή VIP;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού"Συνδρομή" - εδώ μπορείτε να αγοράσετε μια καλύτερη συνδρομή στη σελίδα.
2. Γιατί μετά την αγορά προνομιούχας συνδρομής δεν βλέπω νέες υπηρεσίες;
Πρέπει να αποσυνδεθείτε και να συνδεθείτε ξανά στο σύστημα.
3. Πως αγοράζω προνομιούχα συνδρομή ή μονάδες για άλλο μέλος;
Στο επάνω μέρος της σελίδας του προφίλ κάθε χρήστη υπάρχει ένας σύνδεσμος "Κάνε μου Έκπληξη"-χρησιμοποιήστε τον!
4. Έλαβα ένα μήνυμα από τον διαχειριστή ότι η συνδρομή μου λήγει σε μερικές ημέρες. Πως μπορώ να το αποφύγω;
Ο χρόνος της συνδρομής που έχετε πληρώσει έληξε.
Εάν θέλετε να την παρατείνετε παρακαλούμε ελέξτε τι τύπο συνδρομής έχετε – Χρυσή ή VIP. Μπορείτε να τη δείτε ακολουθώντας το σύνδεσμο στο αριστερό μενού "Συνδρομή".
5. Πως ακυρώνω τη συνδρομή;
Εάν έχετε κάνει επαναλαμβανόμενη εντολή πληρωμής τότε ο λογαριασμός του τηλεφώνου σας θα χρεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα μέχρι να ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ τη συνδρομή σας στέλνοντας SMS με το κείμενο "STOP GOLD" / "STOP VIP" στο 1679.
Υπηρεσίες Επάνω
1. Πως προσθέτω κάποιον χρήστη στη Λίστα Φίλων;
Στη σελίδα με τις πληροφορίες κάθε μέλους υπάρχει ένα κουμπί "Προσθήκη στους Φίλους" κάτω από τις φωτογραφίες. Πατήστε το και περιμένετε μέχρι ο χρήστης να εγκρίνει το αίτημα σας να γίνετε φίλος/η του/της. Σε αυτό το διάστημα θα εμφανίζεται στη λίστα των Φίλων σας ως "Εκκρεμεί". Μετά την έγκριση θα προστεθείτε στους φίλους του/της ή μπορεί το αίτημά σας να απορριφθεί από το χρήστη.
2. Που βρίσκω τη Λίστα Φίλων που πρόβαλαν το προφίλ μου;
Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο σε Χρυσά ή VIP μέλη.
Εάν είστε προνομιούχο μέλος, ακολούθηστε το σύνδεσμο "Τελευταίες προβολές" στο αριστερό μενού. Εδώ μπορείτε να δείτε τα μέλη που πρόβαλαν το προφίλ σας.
3. Πως διαγράφω ένα φίλο από τη Λίστα Φίλων;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού "Φίλοι", σ΄αυτή τη σελίδα κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Επεξεργασία".
Τώρα μπορείτε να διαγράψετε τους φίλους που δεν επιθυμείτε.
4. Πως αγνοώ μηνύματα από χρήστες;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού"Λίστα Αγνόησε". Στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να προσθέσετε άτομα στη Λίστα Αγνόησε ή να την επεξεργαστείτε.
5. Μπορώ να διαγράψω το σχόλιο ενός φίλου στο προφίλ μου;
Η διαγραφή μόνο του σχολίου δεν επιτρέπεται. Σε περίπτωση όμως που διαγράψετε ένα φίλο από τη Λίστα των Φίλων σας, το σχόλιο θα διαγραφεί αυτόματα.
6. Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω κάποιες υπηρεσίες που χρησιμοποιούσα πριν;
Ελέγξτε τις υπηρεσίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ανάλογα με τη συνδρομή σας.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις λειτουργίες εδώ »
Έξτρα Καυτή Γραμμή Επάνω
1. Ποιος μπορεί να αναρτά μηνύματα στην Καυτή Γραμμή;
Όλοι όσοι έχουν Απλή, Χρυσή ή VIP συνδρομή και αρκετές μονάδες για αυτή την υπηρεσία.
2. Για πόσο καιρό θα εμφανίζεται το μήνυμα μου στην σελίδα ενημέρωσης;
Το μήνυμα σας στην τρέχουσα Καυτή Γραμμή θα εμφανιστεί σε 30 λεπτά. Μετά από αυτό το διάστημα το κείμενο σας θα "πέσει" στην Καυτή Γραμμή.
3. Ποιος μπορεί να δει το μήνυμά μου;
Το μήνυμα σας και στην τρέχουσα Hot Line και στη Hot Line θα το δουν όλα τα μέλη του EroClub.gr.
4. Γιατί εξαφανίστηκε το μήνυμα μου;
Το μήνυμα εξαφανίστηκε για 3 λόγους:
1. Το παράθυρο είναι γεμάτο και το μήνυμα σας δεν εμφανίστηκε (στη Hot Line εμφανίζονται 20 μηνύματα και τα παλαιότερα διαγράφονται)
2. Το μήνυμά σας περιείχε διαφημιστικά ή προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας.
3. Εάν αναρτήσατε μήνυμα και δεν το βλέπετε στην Καυτή Γραμμή σημαίνει ότι η θέση καλύφθηκε.Το μήνυμα σας θα εμφανιστεί πάλι όταν υπάρξει κενή θέση.

Η διαφήμιση στην πύλη EroClub.gr χωρίς την σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης απαγορεύεται. Επίσης δεν επιτρέπεται η ανακοίνωση προσωπκών στοιχείων επικοινωνίας, υβριστικές ή άλλες πληροφορίες όπως αυτές αναλύονται στην παράγραφο §3 των Όρων και Προϋποθέσεων (Απαγορευμένο περιεχόμενο)
5. Τι πρέπει να κάνω εάν διαγράφηκε το μήνυμα μου;
Εάν το μήνυμα σας διαγράφηκε και λάβατε προειδοποιητική επιστολή, παρακαλούμε δώστε προσοχή στις ανακοινώσεις. Εάν η Διεύθυνση εντοπίσει 3 παραβιάσεις των κανονισμών, θα μπλοκαριστείτε για τουλαχιστον 7 ημέρες και δεν θα μπορείτε να αναρτήσετε στις Έξτρα Καυτές Γραμμές.
6. Γιατί δεν μπορώ να πατήσω το "Αποστολή Μηνύματος";;
Παρακαλούμε ελέγξτε πόσες μονάδες έχετε. Εάν έχετε λιγότερες από 70 μονάδες δεν θα μπορείτε να πατήσετε το "Ανάρτηση Μηνύματος" και να αναρτήσετε το μήνυμα σας.
Λίστα Επιθυμιών Επάνω
1. Ποιος μπορεί να έχει Λίστα Επιθυμιών;
Η Λίστα Επιθυμιών μπορεί να περιλαμβάνει κάθε χρήστη χωρίς εξαιρέσεις. Είτε είστε Απλό ή Χρυσό ή VIP μέλος, απλώς επιλέξτε τα πράγματα που επιθυμείτε περισσότερο και δημιουργήστε τη δική σας Λίστα Επιθυμιών.
2. Πως δημιουργείται μια Λίστα Επιθυμιών;
Επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε περισσότερο από τη Λίστα και επιβεβαιώστε τα πατώντας το κουμπί.
3. Πόσα προϊόντα μπορώ να βάλω στη Λίστα Επιθυμιών;
Μέγιστος αριθμός 10.
4. Ποιος θα βλέπει τη Λίστα Επιθυμιών μου;
Η Λίστα Επιθυμιών θα είναι ορατή σε κάθε μέλος του EroClub.gr που επισκέπτεται το προφίλ σας.
5. Ποιος χρήστης μπορεί να μου στείλει δώρο;
Το δώρο μπορεί να σταλεί από οποιονδήποτε που έχει αρκετές μονάδες για ένα συγκεκριμένο προϊόν.
6. Ποιος πληρώνει το δώρο;
Το μέλος που θέλει να σας κάνει έκπληξη, πληρώνει για το προϊόν από τη Λίστα Επιθυμιών σας. Εσείς όμως χρεώνεστε τα έξοδα αποστολής.
7. Πως στέλνω ένα δώρο;
Πρώτα επιλέγετε ένα μέλος στο οποίο θέλετε να στείλετε το δώρο σας. Μετά επιλέγετε το προϊόν και πατάτε το κουμπί „Δείξε το δώρο“. Στη συνέχεια ο απαιτούμενος αριθιμός μονάδων δεσμεύεται στο λογαριασμό σας. Δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μονάδες. Εάν ο παραλήπτης δεχτεί το δώρο σας, τότε θα γίνει η χρέωση των δεσμευμένων μονάδων.
8. Πως θα μάθω εάν ο παραλήπτης δέχτηκε την έκπληξη μου;
Μόλις στείλετε το δώρο, ο παραλήπτης θα λάβει μια ειδοποίηση. Είτε θα δεχτεί το δώρο είτε όχι. Σε κάθε περίπτωση, εσείς θα ενημερωθείτε για την απόφαση του/της.
9. Πότε θα χρεωθούν οι μονάδες μου;
Μόλις στείλετε το δώρο,ο απαιτούμενος αριθμός μονάδων δεσμεύεται στο λογαριασμό σας. Δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μονάδες. Εάν ο παραλήπτης δεχτεί το δώρο σας, τότε θα γίνει η χρέωση των δεσμευμένων μονάδων. Εάν ο παραλήπτης δεν δεχτεί το δώρο σας, οι δεσμευμένες μονάδες θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας.
10. Πότε θα μου επιστραφούν οι μονάδες μου εάν ο παραλήπτης δεν δεχτεί το δώρο;
Οι δεσμευμένες μονάδες θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας αμέσως μετά την απόρριψη του δώρου από τον παραλλήπτη.
11. Έλαβα μια ειδοποίηση ότι κάποιο μέλος του Pazintys.lt θέλει να μου στείλει ένα δώρο. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν θέλετε να δεχτείτε το δώρο, πατήστε το κουμπί „Αποδοχή“. Εάν όχι, πατήστε το κουμπί „Άρνηση“.
12. Πως μπορώ να μάθω ποιο τρόπο αποστολής να επιλέξω;
Εάν το δώρο σταλεί με κούριερ, θα παραδοθεί σε εσάς προσωπικά. Αυτή η υπηρεσία πληρώνεται από τον ίδιο τον παραλήπτη. Επίσης μπορείτε να έρθετε ο ίδιος και να το παραλάβετε.
13. Πόσο κοστίζει η αποστολή με κούριερ;
Για την παράδοση του δώρου με κούριερ τα έξοδα βαρύνουν τον παραλήπτη.
14. Πότε θα παραδώσει το δώρο ο κούριερ;
Η EroClub.gr δεν ευθύνεται για την ποιότητα των υπηρεσιών κούριερ αλλά αναζητά τους πιο γρήγορους στην παράδοση εμπορευμάτων. Παρακαλούμε περιμένετε 5 ημέρες αφού συμπληρώσετε τη φόρμα αποδοχής.
15. Παρέλαβα κατεστραμμένο πακέτο...
Παρακαλούμε συμπληρώστε την αίτηση σαςφόρμα και στείλτε την στην Διεύθυνση με email: pretenzijos@avira.lt
E-shop Επάνω
1. Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει και να αγοράσει από το E-shop;
Το E-shop μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε χρήστη χωρίς εξαιρέσεις. Το E-Shop και τα προϊόντα του μπορούν να προβληθούν από κάθε πρόγραμμα περιήγησης διαδικτύου όμως δεν μπορεί να γίνει αγορά. Για να ψωνίσετε στο E-Shop πρέπει να έχετε προφίλ.
2. Πόσα προϊόντα μπορώ να αγοράσω σε μια φορά;
Δεν υπάρχει περιορισμός. Απλώς πρέπει να έχετε αρκετές μονάδες για αγοράσετε αναμηνστικά. Σε αντίθετη περίπτωση δεν μπορείτε να αγοράσετε αναμνηστικά τα οποία κοστίζουν πιο ακριβά.
3. Μπορώ να στείλω αναμνηστικά ως δώρο;
Πρέπει μόνο να επιλέξετε το αναμηνστικό που θέλετε να στείλετε ως δώρο και πατήσετε το κουμπί "Δώρο". Εάν θέλετε να στείλετε περισσότερα δώρα, βάλτε τα στο καλάθι των προϊόντων. Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί „στείλε ως δώρο“ και συμπληρώστε τα πεδία με τις πληροφορίες του αποστολέα και του παραλήπτη. Πριν την αποστολή, βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που εισάγατε είναι σωστά.
4. Αφού έβαλα ένα αναμνηστικό στο καλάθι, εμφανίζεται η ένδειξη „σφάλμα“.
Παρακαλούμε πατήστε το κουμπί „Πίσω“ και ελέγξτε για άλλη μια φορά ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία: μέγεθος, χρώμα κοκ.
5. Έχω αλλάξει την ποσότητα των προϊόντων μου αλλά δεν βλέπω την τελική τιμή.
Μετά από κάθε αλλαγή μην ξεχνάτε να πατάτε το κουμπί „Προσθήκη“ ώστε να υπολογίζεται αυτόματα η τιμή. Εάν αγοράσατε μπουκέτο, παρακαλούμε μη ξεχάσετε να βάλετε τον τόπο παράδοσης των λουλουδιών και να πατήσετε το κουμπί "Ενημέρωση".
6. Θέλω παραπάνω από ένα προϊόν αλλά σε διαφορετικό χρώμα/μέγεθος...
Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να διαλέξετε το ίδιο προϊόν δύο φορές και να βάλετε το χρώμα/μέγεθος που επιθυμείτε.
7. Που μπορεί να αποσταλεί το προϊόν;
Προσωρινά μόνο στην περιοχή της Λιθουανίας.
8. Τι θα γίνει με τις μονάδες μου αφού αγοράσω το αναμνηστικό;
Αφού πατήσετε το κουμπί „Αποθήκευση“, η τελική τιμή θα χρεωθεί αυτόματα στο προφίλ σας. (+έξοδα αποστολής)Μετά την έγκριση της παραγγελίας από τον διαχειριστή, οι μονάδες θα χρεωθούν χωρίς επιστροφή.
9. Θέλω να αγοράσω ένα αναμνηστικό αλλά μου βγάζει μήνυμα ότι δεν έχω αρκετές μονάδες. Τι πρέπει να κάνω;
Σημαίνει ότι δεν μπορείτε να αγοράσετε αναμνηστικό, ότι μπορείτε να αγοράσετε περισσότες μονάδες πατώντας το κουμπί „Μονάδες“ στα αριστερά (ή το σύνδεσμο μέσα στο κείμενο) και να επεκτείνετε την αγορά σας.
10. Εάν θέλω να προσθέσω προϊόντα στο καλάθι αλλά να τα αγοράσω αργότερα, θα εμφανίζονται;
Τα αναμηνστικά θα παραμένουν στο καλάθι μέχρι να αποσυνδεθείτε.
11. Πως μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα μου;
Τα προϊόντα θα παραδοθούν με κούριερ εάν δεν επιλέξατε κάποιο άλλο τρόπο παράδοσης. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας που δώσατε είναι σωστά.
12. Πόσο κοστίζει η παράδοση με κούριερ;
Οι φόροι ξεκινούν από τις 50 μονάδες. Ο φόρος παράδοσης των skins είναι 80 μονάδες. Για την παράδοση των προϊόντων TopShop ο φόρος ξεκινά από τις 100 μονάδες – η τιμή εξαρτάται από το βάρος των προϊόντων. Το τελικό ποσό μπορεί να ελεγχθεί στο καλάθι προϊόντων ("Έξοδα Αποστολής"(Λιθουανία) ")
13. Παρέλαβα κατεστραμμένο πακέτο...
Παρακαλούμε συμπληρώστε την αίτηση σας φόρμα και στείλτε την στην Διεύθυνση με email: pretenzijos@avira.lt
14. Μπορώ να επιστρέψω/αλλάξω ένα αναμνηστικό που αγόρασα και παρέλαβα;
Όλα τα αναμνηστικά που αγοράσατε από το EroClub.gr δεν μπορούν να αλλαχτούν ή να επιστραφούν.
15. Πως μπορώ να βρω το προϊόν;
Στην αριστερή πλευρά της σελίδας μας μπορείτε να βρείτε τις κατηγορίες των προϊόντων και να περιηγηθείτε ευκολότερα στο e-shop μας.
16. Πόσα προϊόντα μπορώ να προσθέσω στο καλάθι;
Η ποσότητα των προϊόντων δεν περιορίζεται.
17. Πως μπορώ να ξέρω ότι τα προϊόντα που έχω επιλέξει είναι στο καλάθι μου ή στη Λίστα Επιθυμιών;
Τη στιγμή που πατάτε το κουμπί "στο κάλάθι" ή "Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών" τα προϊόντα σας μπαίνουν αμέσως στο καλάθι των προϊόντων ή στη Λίστα Επιθυμιών. Για να τα δείτε, πηγαίνετε στο καλάθι στην δεξιά πλευρά ή στη Λίστα Επιθυμιών στην αριστερή πλευρά.
18. Στο καλάθι μου βλέπω παραπάνω από ένα προϊόν αν και έχω προσθέσει μόνο ένα.
Μην ανησυχείτε ;) Οι μονάδες σας δεν θα χρεωθούν μέχρι να πατήσετε το κουμπί "Αγορά". Μέχρι εκείνη τη στιγμή μπορείτε να διαγράψετε κάποιο προϊόν από το καλάθι σας. Αυτό γίνεται πατώντας το κουμπί "Ποσότητα" και αλλάζοντας τον αριθμό. Μην ξεχνάτε να πατάτε το κουμπί "Ανανέωση" μετά από κάθε αλλαγή.
19. Πως πηγαίνω από τη λίστα προϊόντων στην αρχική σελίδα του E-shop;
Στο μενού στην αριστερή πλευρά βρείτε το σύνδεσμο "E-Shop" και απλώς πατήστε το.
20. Πως μπορώ να δω μια μεγαλύτερη εικόνα του προϊόντος;
Πατήστε στην εικόνα ή στο όνομα τους προϊόντος.
21. Πως μπορώ να επιλέξω ένα T-shirt;
Βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε και μετά επιλέξτε το μέγεθος και το χρώμα που χρειάζεστε. Στη συνέχεια επιλέξτε τι θέλετε να κάνετε με το προϊόν: αγορά, δώρο σε κάποιον ή προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών και πατήστε το ανάλογο κουμπί.
22. Έχω βρει το T-shirt των ονείρων μου αλλά δεν μπορώ να επιλέξω το μέγεθος που χρειάζομαι. Τι πρέπει να κάνω;
Μην ανησυχείτε. Σημαίνει ότι προσωρινά δεν διαθέτουμε το μέγεθος ή το χρώμα που χρειάζεστε. Ίσως μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο χρώμα ή μέγεθος.
23. Πότε θα χρεωθούν οι μονάδες μου;
Είναι η ίδια διαδικασία όπως στην πληρωμή πιστωτικής κάρτας: μόλις ετοιμάσετε την παραγγελία σας, παρακρατείται η ποσότητα των μονάδων που αντιστοιχούν στην τιμή του προϊόντος. Όταν η Διεύθυνση επιβεβαιώσει την παραγγελία σας, θα χρεωθούν οι μονάδες σας και δεν θα μπορείτε πλέον να τις χρησιμοποιήσετε.
24. Εάν το μέλος ακύρωσε την παραγγελία μου, θα μου επιστραφούν οι μονάδες μου;
Οι παρακρατημένες μονάδες θα σας επιστραφούν αμέσως μετά την ακύρωση της παραγγελλίας σας.
25. Πως μπορώ να μάθω τι τρόπο παράδοσης να επιλέξω;
Τα προϊόντα παραδίδονται με κούριερ. Η επιλογή του τρόπου παράδοσης (με κούριερ ή παραλαβή από το κατάστημα)ισχύει μόνο για αγορά προϊόντων Bomba
26. Τι πληροφορίες πρέπει να δώσω στον κούριερ;
Θα πρέπει να δηλώσετε το όνομα, επίθετο και να δώσετε το μοναδικό κωδικό που έχει σχηματιστεί για εσάς στη σελίδα EroClub.gr μετά την αγορά σας.
Βίντεο Επάνω
1. Προϋποθέσεις για το ανέβασμα βίντεο.
  • Το βίντεο πρέπει να είναι σε μορφή *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4;
  • Το μέγεθος του βίντεο δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 400 MB.
  • Κάθε μέλος μπορεί να ανεβάσει μέχρι 2 βίντεο.
  • Διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιτρέψουμε το ανέβασμα του βίντεο.
  • Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο που περιέχει συνδέσμους από άλλες σελίδες.
  • Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο με άτομα κάτω των 18 ετών .
  • Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα πολλών παρόμοιων βίντεο.
  • Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο που δεν σας ανήκουν.
2. Πως προσθέτω βίντεο στο προφίλ μου;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού"Το Προφίλ μου", και στη συνέχεια "αλλαγή των βίντεο μου".
3. Γιατί δεν δημοσιεύονται τα βίντεο που ανέβασα;
Πιθανώς το/τα βίντεο σας παραβίασαν κάποιο κανονισμό του EroClub.gr σχετικά με το ανέβασμα φωτογραφιών:

Το βίντεο πρέπει να είναι σε μορφή *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4;
Το μέγεθος του βίντεο δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 400 MB.
Κάθε μέλος μπορεί να ανεβάσει μέχρι 2 βίντεο.
  • Διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιτρέψουμε το ανέβασμα του βίντεο.
    Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο που περιέχει συνδέσμους από άλλες σελίδες.
    Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο με άτομα κάτω των 18 ετών .
    Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα πολλών παρόμοιων βίντεο.
    Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο που δεν σας ανήκουν.
  • 4. Μπορώ να κρύψω το/τα βίντεο μου και να αποφασίσω εγώ ποιος θα μπορεί να τα δεί;
    Ναι, αυτή η υπηρεσία ονομάζεται Εξουσιοδοτημενα Μέλη. Οι επιλεγμένες φωτογραφίες σας είναι κλειδωμένες έτσι ώστε ο χρήστης που θέλει να τις προβάλει να πρέπει να ζητήσει την άδεια σας. Εσείς απλώς θα επιτρέψετε ή θα απορρίψετε το αίτημα του.
    5. Τα βίντεο μου διαγράφηκαν. Γιατί;
    Στις περισσότερες περιπτώσεις ο λόγος αποστέλλεται στα εισερχόμενα σας. Επίσης μπορείτε να ενημερωθείτε για τους κανονισμούς ανεβάσματος βίντεο από την ενότητα Συχνές Ερωτήσεις. Εάν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι το βίντεο σας δεν παραβίασε κάποιο από τους κανονισμούς και διαγράφηκε χωρίς λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη διεύθυνση και θα σας βοηθήσουμε.
    ...