Ο λογαριασμός μου
Ξέχασα τον κωδικό εισόδου. Τι πρέπει να κάνω;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο επάνω μενού
[Ξέχασα τον κωδικό μου] και εισάγετε το ψευδώνυμο χρήστη ή την διεύθυνση email. Ο κωδικός εισόδου θα αποσταλεί στο email μές σε λίγα λεπτά. Χρησιμοποιούμε το βασικό email που δώσατε κατά την εγγραφή σας ή αυτό που δώσατε τελευταία φορά στο προφίλ σας.
Πως αλλάζω τις πληροφορίες του λογαριασμού μου;
Πως διαγράφω το λογαριασμό μου;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο επάνω μενού
"Το προφίλ μου" και στη συνέχεια
"Διαγραφή του λογαριασμού μου".
Προειδοποίηση! Μετά τη χρήση αυτής της υπηρεσίας όλες οι πληροφορίες του λογαριασμού σας θα διαγραφούν και δεν μπορούν να επαναφερθούν. Παρακαλούμε σκεφτείτε καλά τις συνέπειες της επιλογής σας.
Άλλαξα τις πληροφορίες του προφίλ. Γιατί δεν εμφανίζονται οι αλλαγές;
Οι νέες πληροφορίες θα προστεθούν/ανανεωθούν σε λιγα λεπτά όταν η βάση δεδομένων συλλέξει όλα τα στοιχεία.
Γιατί δεν εμφανίζεται ο λογαριασμός μου μέσω αναζήτησης ή μέσω της Λίστας Φίλων;
Εάν τα δεδομένα της αναζήτησης είναι σωστά, πιθανώς εκκρεμεί η επιβεβαίωση των νέων φωτογραφιών.
Μπορείτε πάντα να ελέγχετε το status των φωτογραφιών σας από τη σελίδα του αρχικού μενού.
"Το προφίλ μου" κοντά στο σύνδεσμο "Αλλαγή των φωτογραφιών μου" - (Εκκρεμεί/Εγκρίθηκε/Πραγματική)
Όταν προσπαθώ να κάνω σύνδεση το σύστημα δείχνει ένα σφάλμα "Απενεργοποιημένο Προφίλ" ή "Το Προφίλ σας είναι παγωμένο". Τι σημαίνει;
Το προφίλ σας απενεργοποιήθηκε από τον διαχειριστή επειδή
Οι Όροι και Προϋποθέσεις αγνοήθηκαν.
Το προφίλ σας δεν θα ενεργοποιηθεί ποτέ ξανά και αργότερα θα διαγραφεί από τη βάση δεδομένων.
Η δραστηριότητα του ατόμου (μηνύματα, σχόλια, προφίλ) εξαφανίστηκε. Γιατί συνέβη αυτό;
Πιθανώς αυτός ο χρήστης να απενεργοποιήθηκε
Επάνω μπορείτε να διαβάσετε μια εξήγηση γιατί μπορεί να έγινε αυτό.
Συνδρομές
Πως μπορώ να αγοράσω μια προνομιούχα συνδρομη – Χρυσή ή VIP;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού
"Συνδρομή" - εδώ μπορείτε να αγοράσετε μια καλύτερη συνδρομή στη σελίδα.
Γιατί μετά την αγορά προνομιούχας συνδρομής δεν βλέπω νέες υπηρεσίες;
Πρέπει να αποσυνδεθείτε και να συνδεθείτε ξανά στο σύστημα.
Πως αγοράζω προνομιούχα συνδρομή ή μονάδες για άλλο μέλος;
Στο επάνω μέρος της σελίδας του προφίλ κάθε χρήστη υπάρχει ένας σύνδεσμος "Κάνε μου Έκπληξη"-χρησιμοποιήστε τον!
Έλαβα ένα μήνυμα από τον διαχειριστή ότι η συνδρομή μου λήγει σε μερικές ημέρες. Πως μπορώ να το αποφύγω;
Ο χρόνος της συνδρομής που έχετε πληρώσει έληξε.
Εάν θέλετε να την παρατείνετε παρακαλούμε ελέξτε τι τύπο συνδρομής έχετε – Χρυσή ή VIP. Μπορείτε να τη δείτε ακολουθώντας το σύνδεσμο στο αριστερό μενού
"Συνδρομή".
Πως ακυρώνω τη συνδρομή;
Εάν έχετε κάνει επαναλαμβανόμενη εντολή πληρωμής τότε ο λογαριασμός του τηλεφώνου σας θα χρεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα μέχρι να ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ τη συνδρομή σας στέλνοντας SMS με το κείμενο "STOP GOLD" / "STOP VIP" στο 1660.
Εισερχόμενα
Γιατί δε μπορώ να διαβάσω μηνύματα;
Μόνο τα χρυσά και τα VIP μέλη μπορούν να διαβάσουν τα μηνύματα τους. Παρακαλώ κάντε κλικ
ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής
Πώς μπορώ να δω τα εξερχόμενα μηνύματα μου;
Μπορείτε να τα δείτε στο τσατ ή πατώντας στα απεσταλμένα μηνύματα
Τι είναι το μήνυμα με επισήμανση και με ούλτρα επισήμανση;
Τα μηνύματα με επισήμανση μένουν στην κορυφή με κόκκινη σήμανση μέχρι ο παραλήπτης να τα διαβάσει. Τα μηνύματα με ούλτρα επισήμανση εμφανίζονται και σε αναδυόμενο παράθυρο μέχρι να τα διαβάσει ο χρήστης. Και οι δυο λειτουργίες σας εξασφαλίζουν ότι ο παραλήπτης θα δει το μήνυμα που του στείλατε.
Τι είναι η αρχειοθέτηση και πού χρησιμεύει;
Στην αρχειοθέτηση μπορείτε να αποθηκεύσετε μηνύματα που θεωρείτε ότι είναι σημαντικά ή ότι θα χρειαστείτε στο μέλλον. Έτσι θα μπορέσετε να ανατρέξετε σ' αυτά όταν χρειαστεί.
Τι είναι τα αρχειοθετημένα μηνύματα;
Αν δεν επιθυμείτε να δέχεστε μηνύματα από συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων πηγαίνετε στο
ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ και ορίστε το φιλτράρισμα των μηνυμάτων σας όπως επιθυμείτε.
Έχω ειδοποίηση για εισερχόμενο μήνυμα αλλά δεν εμφανίζεται. Τι να κάνω;
Επιλέξτε να εμφανιστούν μόνο τα μη αναγνωσμένα μηνύματα σας και θα σας εμφανιστούν.
Πώς μπορώ να στείλω SMS;
Στη σελίδα SMS μπορείτε να στείλετε SMS σε κάποιον χρήστη ακόμα και αν δε γνωρίζετε το κινητό του τηλέφωνο.
Credits
*
*
Πώς μπορώ να αγοράσω μονάδες;
Παρακαλώ κάντε κλικ
Εδώ και επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής που προτιμάτε.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις μονάδες μου;
Κάντε λογαριασμό, πατήστε στο εικονίδιο των μονάδων, συμπληρώστε τον αριθμό μονάδων που επιθυμείτε να στείλετε και η αποστολή θα γίνει αμέσως.
Πώς μπορώ να στείλω μονάδες σε άλλο μέλος;
Open member account, click the credit icon, enter the sum of credits you want to send and your credits will be sended emeadiately.
Γιατί δε μπορώ να χρησιμοποιήσω τις μονάδες μου;
Η πληρωμή δεν έχει εγκριθεί ή οι μονάδες σας έχουν παγώσει. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείστε με τη διαχείριση
ADMIN.
Υπηρεσίες
Πως προσθέτω κάποιον χρήστη στη Λίστα Φίλων;
Στη σελίδα με τις πληροφορίες κάθε μέλους υπάρχει ένα κουμπί "Προσθήκη στους Φίλους" κάτω από τις φωτογραφίες. Πατήστε το και περιμένετε μέχρι ο χρήστης να εγκρίνει το αίτημα σας να γίνετε φίλος/η του/της. Σε αυτό το διάστημα θα εμφανίζεται στη λίστα των Φίλων σας ως "Εκκρεμεί". Μετά την έγκριση θα προστεθείτε στους φίλους του/της ή μπορεί το αίτημά σας να απορριφθεί από το χρήστη.
Που βρίσκω τη Λίστα Φίλων που πρόβαλαν το προφίλ μου;
Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο σε Χρυσά ή VIP μέλη.
Εάν είστε προνομιούχο μέλος, ακολούθηστε το σύνδεσμο "Τελευταίες προβολές" στο αριστερό μενού. Εδώ μπορείτε να δείτε τα μέλη που πρόβαλαν το προφίλ σας.
Πως διαγράφω ένα φίλο από τη Λίστα Φίλων;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού
"Φίλοι", σ΄αυτή τη σελίδα κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Επεξεργασία".
Τώρα μπορείτε να διαγράψετε τους φίλους που δεν επιθυμείτε.
Πως αγνοώ μηνύματα από χρήστες;
Ακολουθήστε το σύνδεσμο στο αριστερό μενού
"Λίστα Αγνόησε". Στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να προσθέσετε άτομα στη Λίστα Αγνόησε ή να την επεξεργαστείτε.
Μπορώ να διαγράψω το σχόλιο ενός φίλου στο προφίλ μου;
Η διαγραφή μόνο του σχολίου δεν επιτρέπεται. Σε περίπτωση όμως που διαγράψετε ένα φίλο από τη Λίστα των Φίλων σας, το σχόλιο θα διαγραφεί αυτόματα.
Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω κάποιες υπηρεσίες που χρησιμοποιούσα πριν;
Ελέγξτε τις υπηρεσίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ανάλογα με τη συνδρομή σας.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις λειτουργίες
εδώ »
Πώς μπορώ να παίξω το παιχνίδι HOOK UP;
In left menu click on
HOOK UP and swipe users with YES or NO. If it‘s match both users will get notification. If you want to send notification without a match please click button DEFINETELY on your crush.
Πώς θα αγοράσω αγγελία προφίλ και πώς λειτουργεί;
Πηγαίνετε στη σελίδα
ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ και δημοσιεύστε την αγγελίας σας. Με αυτόν τον τρόπο θα σας προσέξουν περισσότερα προφίλ.
Προσφορές
Εδώ θα βρείτε προσφορές ή μπορείτε να δημοσιεύσετε τη δική σας.
Έξτρα Καυτή Γραμμή
Ποιος μπορεί να αναρτά μηνύματα στην Καυτή Γραμμή;
Όλοι όσοι έχουν Απλή, Χρυσή ή VIP συνδρομή και αρκετές μονάδες για αυτή την υπηρεσία.
Για πόσο καιρό θα εμφανίζεται το μήνυμα μου στην σελίδα ενημέρωσης;
Το μήνυμα σας στην τρέχουσα Καυτή Γραμμή θα εμφανιστεί σε 30 λεπτά. Μετά από αυτό το διάστημα το κείμενο σας θα "πέσει" στην Καυτή Γραμμή.
Ποιος μπορεί να δει το μήνυμά μου;
Το μήνυμα σας και στην τρέχουσα Hot Line και στη Hot Line θα το δουν όλα τα μέλη του EroClub.gr.
Γιατί εξαφανίστηκε το μήνυμα μου;
Το μήνυμα εξαφανίστηκε για 3 λόγους:
1. Το παράθυρο είναι γεμάτο και το μήνυμα σας δεν εμφανίστηκε (στη Hot Line εμφανίζονται 20 μηνύματα και τα παλαιότερα διαγράφονται)
2. Το μήνυμά σας περιείχε διαφημιστικά ή προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας.
3. Εάν αναρτήσατε μήνυμα και δεν το βλέπετε στην Καυτή Γραμμή σημαίνει ότι η θέση καλύφθηκε.Το μήνυμα σας θα εμφανιστεί πάλι όταν υπάρξει κενή θέση.
Η διαφήμιση στην πύλη EroClub.gr χωρίς την σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης απαγορεύεται. Επίσης δεν επιτρέπεται η ανακοίνωση προσωπκών στοιχείων επικοινωνίας, υβριστικές ή άλλες πληροφορίες όπως αυτές αναλύονται στην παράγραφο §3 των Όρων και Προϋποθέσεων (Απαγορευμένο περιεχόμενο)
Τι πρέπει να κάνω εάν διαγράφηκε το μήνυμα μου;
Εάν το μήνυμα σας διαγράφηκε και λάβατε προειδοποιητική επιστολή, παρακαλούμε δώστε προσοχή στις ανακοινώσεις. Εάν η Διεύθυνση εντοπίσει 3 παραβιάσεις των κανονισμών, θα μπλοκαριστείτε για τουλαχιστον 7 ημέρες και δεν θα μπορείτε να αναρτήσετε στις Έξτρα Καυτές Γραμμές.
Γιατί δεν μπορώ να πατήσω το "Αποστολή Μηνύματος";;
Παρακαλούμε ελέγξτε πόσες μονάδες έχετε. Εάν έχετε λιγότερες από 70 μονάδες δεν θα μπορείτε να πατήσετε το "Ανάρτηση Μηνύματος" και να αναρτήσετε το μήνυμα σας.
E-shop
Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει και να αγοράσει από το E-shop;
Το E-shop μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε χρήστη χωρίς εξαιρέσεις. Το E-Shop και τα προϊόντα του μπορούν να προβληθούν από κάθε πρόγραμμα περιήγησης διαδικτύου όμως δεν μπορεί να γίνει αγορά. Για να ψωνίσετε στο E-Shop πρέπει να έχετε προφίλ.
Πόσα προϊόντα μπορώ να αγοράσω σε μια φορά;
Δεν υπάρχει περιορισμός. Απλώς πρέπει να έχετε αρκετές μονάδες για αγοράσετε αναμηνστικά. Σε αντίθετη περίπτωση δεν μπορείτε να αγοράσετε αναμνηστικά τα οποία κοστίζουν πιο ακριβά.
Μπορώ να στείλω αναμνηστικά ως δώρο;
Πρέπει μόνο να επιλέξετε το αναμηνστικό που θέλετε να στείλετε ως δώρο και πατήσετε το κουμπί "Δώρο". Εάν θέλετε να στείλετε περισσότερα δώρα, βάλτε τα στο καλάθι των προϊόντων. Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί „στείλε ως δώρο“ και συμπληρώστε τα πεδία με τις πληροφορίες του αποστολέα και του παραλήπτη. Πριν την αποστολή, βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που εισάγατε είναι σωστά.
Αφού έβαλα ένα αναμνηστικό στο καλάθι, εμφανίζεται η ένδειξη „σφάλμα“.
Παρακαλούμε πατήστε το κουμπί „Πίσω“ και ελέγξτε για άλλη μια φορά ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία: μέγεθος, χρώμα κοκ.
Έχω αλλάξει την ποσότητα των προϊόντων μου αλλά δεν βλέπω την τελική τιμή.
Μετά από κάθε αλλαγή μην ξεχνάτε να πατάτε το κουμπί „Προσθήκη“ ώστε να υπολογίζεται αυτόματα η τιμή. Εάν αγοράσατε μπουκέτο, παρακαλούμε μη ξεχάσετε να βάλετε τον τόπο παράδοσης των λουλουδιών και να πατήσετε το κουμπί "Ενημέρωση".
Θέλω παραπάνω από ένα προϊόν αλλά σε διαφορετικό χρώμα/μέγεθος...
Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να διαλέξετε το ίδιο προϊόν δύο φορές και να βάλετε το χρώμα/μέγεθος που επιθυμείτε.
Που μπορεί να αποσταλεί το προϊόν;
Προσωρινά μόνο στην περιοχή της Λιθουανίας.
Τι θα γίνει με τις μονάδες μου αφού αγοράσω το αναμνηστικό;
Αφού πατήσετε το κουμπί „Αποθήκευση“, η τελική τιμή θα χρεωθεί αυτόματα στο προφίλ σας. (+έξοδα αποστολής)Μετά την έγκριση της παραγγελίας από τον διαχειριστή, οι μονάδες θα χρεωθούν χωρίς επιστροφή.
Θέλω να αγοράσω ένα αναμνηστικό αλλά μου βγάζει μήνυμα ότι δεν έχω αρκετές μονάδες. Τι πρέπει να κάνω;
Σημαίνει ότι δεν μπορείτε να αγοράσετε αναμνηστικό, ότι μπορείτε να αγοράσετε περισσότες μονάδες πατώντας το κουμπί „Μονάδες“ στα αριστερά (ή το σύνδεσμο μέσα στο κείμενο) και να επεκτείνετε την αγορά σας.
Εάν θέλω να προσθέσω προϊόντα στο καλάθι αλλά να τα αγοράσω αργότερα, θα εμφανίζονται;
Τα αναμηνστικά θα παραμένουν στο καλάθι μέχρι να αποσυνδεθείτε.
Πως μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα μου;
Τα προϊόντα θα παραδοθούν με κούριερ εάν δεν επιλέξατε κάποιο άλλο τρόπο παράδοσης. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας που δώσατε είναι σωστά.
Πόσο κοστίζει η παράδοση με κούριερ;
Οι φόροι ξεκινούν από τις 50 μονάδες. Ο φόρος παράδοσης των skins είναι 80 μονάδες. Για την παράδοση των προϊόντων TopShop ο φόρος ξεκινά από τις 100 μονάδες – η τιμή εξαρτάται από το βάρος των προϊόντων. Το τελικό ποσό μπορεί να ελεγχθεί στο καλάθι προϊόντων ("Έξοδα Αποστολής"(Λιθουανία) ")
Παρέλαβα κατεστραμμένο πακέτο...
Μπορώ να επιστρέψω/αλλάξω ένα αναμνηστικό που αγόρασα και παρέλαβα;
Όλα τα αναμνηστικά που αγοράσατε από το EroClub.gr δεν μπορούν να αλλαχτούν ή να επιστραφούν.
Πως μπορώ να βρω το προϊόν;
Στην αριστερή πλευρά της σελίδας μας μπορείτε να βρείτε τις κατηγορίες των προϊόντων και να περιηγηθείτε ευκολότερα στο e-shop μας.
Πόσα προϊόντα μπορώ να προσθέσω στο καλάθι;
Η ποσότητα των προϊόντων δεν περιορίζεται.
Πως μπορώ να ξέρω ότι τα προϊόντα που έχω επιλέξει είναι στο καλάθι μου ή στη Λίστα Επιθυμιών;
Τη στιγμή που πατάτε το κουμπί "στο κάλάθι" ή "Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών" τα προϊόντα σας μπαίνουν αμέσως στο καλάθι των προϊόντων ή στη Λίστα Επιθυμιών. Για να τα δείτε, πηγαίνετε στο καλάθι στην δεξιά πλευρά ή στη Λίστα Επιθυμιών στην αριστερή πλευρά.
Στο καλάθι μου βλέπω παραπάνω από ένα προϊόν αν και έχω προσθέσει μόνο ένα.
Μην ανησυχείτε ;) Οι μονάδες σας δεν θα χρεωθούν μέχρι να πατήσετε το κουμπί "Αγορά". Μέχρι εκείνη τη στιγμή μπορείτε να διαγράψετε κάποιο προϊόν από το καλάθι σας. Αυτό γίνεται πατώντας το κουμπί "Ποσότητα" και αλλάζοντας τον αριθμό. Μην ξεχνάτε να πατάτε το κουμπί "Ανανέωση" μετά από κάθε αλλαγή.
Πως πηγαίνω από τη λίστα προϊόντων στην αρχική σελίδα του E-shop;
Στο μενού στην αριστερή πλευρά βρείτε το σύνδεσμο "E-Shop" και απλώς πατήστε το.
Πως μπορώ να δω μια μεγαλύτερη εικόνα του προϊόντος;
Πατήστε στην εικόνα ή στο όνομα τους προϊόντος.
Πως μπορώ να επιλέξω ένα T-shirt;
Βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε και μετά επιλέξτε το μέγεθος και το χρώμα που χρειάζεστε. Στη συνέχεια επιλέξτε τι θέλετε να κάνετε με το προϊόν: αγορά, δώρο σε κάποιον ή προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών και πατήστε το ανάλογο κουμπί.
Έχω βρει το T-shirt των ονείρων μου αλλά δεν μπορώ να επιλέξω το μέγεθος που χρειάζομαι. Τι πρέπει να κάνω;
Μην ανησυχείτε. Σημαίνει ότι προσωρινά δεν διαθέτουμε το μέγεθος ή το χρώμα που χρειάζεστε. Ίσως μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο χρώμα ή μέγεθος.
Πότε θα χρεωθούν οι μονάδες μου;
Είναι η ίδια διαδικασία όπως στην πληρωμή πιστωτικής κάρτας: μόλις ετοιμάσετε την παραγγελία σας, παρακρατείται η ποσότητα των μονάδων που αντιστοιχούν στην τιμή του προϊόντος. Όταν η Διεύθυνση επιβεβαιώσει την παραγγελία σας, θα χρεωθούν οι μονάδες σας και δεν θα μπορείτε πλέον να τις χρησιμοποιήσετε.
Εάν το μέλος ακύρωσε την παραγγελία μου, θα μου επιστραφούν οι μονάδες μου;
Οι παρακρατημένες μονάδες θα σας επιστραφούν αμέσως μετά την ακύρωση της παραγγελλίας σας.
Πως μπορώ να μάθω τι τρόπο παράδοσης να επιλέξω;
Τα προϊόντα παραδίδονται με κούριερ. Η επιλογή του τρόπου παράδοσης (με κούριερ ή παραλαβή από το κατάστημα)ισχύει μόνο για αγορά προϊόντων Bomba
Τι πληροφορίες πρέπει να δώσω στον κούριερ;
Θα πρέπει να δηλώσετε το όνομα, επίθετο και να δώσετε το μοναδικό κωδικό που έχει σχηματιστεί για εσάς στη σελίδα EroClub.gr μετά την αγορά σας.
Λίστα Επιθυμιών
Ποιος μπορεί να έχει Λίστα Επιθυμιών;
Η Λίστα Επιθυμιών μπορεί να περιλαμβάνει κάθε χρήστη χωρίς εξαιρέσεις. Είτε είστε Απλό ή Χρυσό ή VIP μέλος, απλώς επιλέξτε τα πράγματα που επιθυμείτε περισσότερο και δημιουργήστε τη δική σας Λίστα Επιθυμιών.
Πως δημιουργείται μια Λίστα Επιθυμιών;
Επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε περισσότερο από τη Λίστα και επιβεβαιώστε τα πατώντας το κουμπί.
Πόσα προϊόντα μπορώ να βάλω στη Λίστα Επιθυμιών;
Μέγιστος αριθμός 10.
Ποιος θα βλέπει τη Λίστα Επιθυμιών μου;
Η Λίστα Επιθυμιών θα είναι ορατή σε κάθε μέλος του EroClub.gr που επισκέπτεται το προφίλ σας.
Ποιος χρήστης μπορεί να μου στείλει δώρο;
Το δώρο μπορεί να σταλεί από οποιονδήποτε που έχει αρκετές μονάδες για ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Ποιος πληρώνει το δώρο;
Το μέλος που θέλει να σας κάνει έκπληξη, πληρώνει για το προϊόν από τη Λίστα Επιθυμιών σας. Εσείς όμως χρεώνεστε τα έξοδα αποστολής.
Πως στέλνω ένα δώρο;
Πρώτα επιλέγετε ένα μέλος στο οποίο θέλετε να στείλετε το δώρο σας. Μετά επιλέγετε το προϊόν και πατάτε το κουμπί „Δείξε το δώρο“. Στη συνέχεια ο απαιτούμενος αριθιμός μονάδων δεσμεύεται στο λογαριασμό σας. Δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μονάδες. Εάν ο παραλήπτης δεχτεί το δώρο σας, τότε θα γίνει η χρέωση των δεσμευμένων μονάδων.
Πως θα μάθω εάν ο παραλήπτης δέχτηκε την έκπληξη μου;
Μόλις στείλετε το δώρο, ο παραλήπτης θα λάβει μια ειδοποίηση. Είτε θα δεχτεί το δώρο είτε όχι. Σε κάθε περίπτωση, εσείς θα ενημερωθείτε για την απόφαση του/της.
Πότε θα χρεωθούν οι μονάδες μου;
Μόλις στείλετε το δώρο,ο απαιτούμενος αριθμός μονάδων δεσμεύεται στο λογαριασμό σας. Δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μονάδες. Εάν ο παραλήπτης δεχτεί το δώρο σας, τότε θα γίνει η χρέωση των δεσμευμένων μονάδων. Εάν ο παραλήπτης δεν δεχτεί το δώρο σας, οι δεσμευμένες μονάδες θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας.
Πότε θα μου επιστραφούν οι μονάδες μου εάν ο παραλήπτης δεν δεχτεί το δώρο;
Οι δεσμευμένες μονάδες θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας αμέσως μετά την απόρριψη του δώρου από τον παραλλήπτη.
Έλαβα μια ειδοποίηση ότι κάποιο μέλος του Pazintys.lt θέλει να μου στείλει ένα δώρο. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν θέλετε να δεχτείτε το δώρο, πατήστε το κουμπί „Αποδοχή“. Εάν όχι, πατήστε το κουμπί „Άρνηση“.
Πως μπορώ να μάθω ποιο τρόπο αποστολής να επιλέξω;
Εάν το δώρο σταλεί με κούριερ, θα παραδοθεί σε εσάς προσωπικά. Αυτή η υπηρεσία πληρώνεται από τον ίδιο τον παραλήπτη. Επίσης μπορείτε να έρθετε ο ίδιος και να το παραλάβετε.
Πόσο κοστίζει η αποστολή με κούριερ;
Για την παράδοση του δώρου με κούριερ τα έξοδα βαρύνουν τον παραλήπτη.
Πότε θα παραδώσει το δώρο ο κούριερ;
Η EroClub.gr δεν ευθύνεται για την ποιότητα των υπηρεσιών κούριερ αλλά αναζητά τους πιο γρήγορους στην παράδοση εμπορευμάτων. Παρακαλούμε περιμένετε 5 ημέρες αφού συμπληρώσετε τη φόρμα αποδοχής.
Παρέλαβα κατεστραμμένο πακέτο...
φωτογραφίες
Πως προσθέτω φωτογραφίες στο προφίλ μου;
Οι φωτογραφίές που ανέβασα δεν δημοσιεύτηκαν.
Πιθανώς η φωτογραφία σας/οι φωτογραφίες σας παραβίασαν ένα κανονισμό του EroClub.gr σχετικά με το ανέβασμα φωτογραφιών:
Η φωτογραφίας πρέπει να είναι σε JPEG και όχι μεγαλύτερη από 2 MB.
Οι εικόνες πρέπει να δείχνουν το πρόσωπο σας ή ένα αναγνωρίσιμο μέρος τους σώματος σας
Η φωτογραφία πρέπει να είναι καλής ποιότητας.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε φωτογραφίες που δεν είναι νόμιμα δικές σας.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε φωτογραφίες που περιέχουν συνδέσμους για άλλες σελίδες.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε φωτογραφίες με παιδιά.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε μερικές παρόμοιες φωτογραφίες.
Δεν επιτρέπεται να ανεβάσετε φωτογραφίες τρίτων.
Τι είναι η ετικέτα "Η φωτογραφία είναι πραγματική" στο προφίλ του χρήστη;
Οι χρήστες με αυτό το status είναι πραγματικοί που σημαίνει ότι είναι υπαρκτά πρόσωπα. Δεν χρειάζεται να περιμένουν καθώς ο διαχειριστής ελέγχει τη φωτογραφία τους και την εγκρίνει.
Πως αποκτώ το status "Πραγματικό Μέλος";
Υπάρχουν δύο τρόποι να το αποκτήσετε:
1. Στείλτε μας μια φωτογραφία που κρατάτε το σήμα της "EroClub.gr"
2. Στείλτε μας ένα ημι-επίσημο έγγραφο (π.χ. φοιτητική ταυτότητα)
Παίρνει κάποιο χρόνο. Εάν οι φωτογραφίες είναι εντάξει, η Διεύθυνση θα σας παραχωρήσει το status "Πραγματικό Μέλος".
E-mail:
[email protected]Μη ξέχάσετε να αναφέρετε το email σας!
Γιατί δεν μπορώ να ανεβάσω άλλες φωτογραφίες;
Ο έλεγχος στο ανέβασμα μπορεί να συμβαίνει γιατί η υπηρεσία του λογαριασμού σας για ανέβασμα φωτογραφιών απενεργοποιήθηκε.
Απενεργοποιήθηκε εξαιτίας κάποιας παραβίασης των κανονισμών της σελίδας σχετικά με το ανέβασμα φωτογραφιών.
Γιατί μου επιτρέπεται να ανεβάσω μόνο μέχρι 5 φωτογραφίες;
Ο αριθμός των φωτογραφιών που σας επιτρέπεται να ανεβάσετε εξαρτάται από τον τύπο συνδρομής που έχετε:
Τα απλά μέλη μπορούν να ανεβάσουν μέχρι 5 φωτογραφίες.
Το Χρυσά και VIP μέλη μπορούν να ανεβάσουν μέχρι 10 φωτογραφίες.
Μπορώ μνα κρύψω τη φωογραφία/τις φωτογραφίες μου και να αποφασίζω εγώ ποιος/ποια θα τις βλέπει;
Ναι, αυτή η υπηρεσία ονομάζεται Εξουσιοδοτημένα Μέλη. Οι φωογραφίες σας είναι κλειδωμένες και ο χρήστης πρέπει να ζητήσει την άδεια σας. Εσείς μπορείτε να επιτρέψετε ή να διαγράψετε το αίτημα.
Οι φωτογραφίες μου διαγράφηκαν. Γιατί;
Στις περισσότερες περιπτώσεις ο λόγος αποστέλλεται στα εισερχόμενα σας. Επίσης μπορείτε να ενημερωθείτε για τους κανονισμούς στο ανέβασμα φωτογραφιών από τις Συχνές Ερωτήσεις. Εάν συνεχίζετε να πιστεύετε ότι η φωτογραφία σας δεν παραβίασε κάποιο κανονισμό και διαγράφηκε χωρίς βάσιμο λόγο παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη διεύθυνση και θα σας βοηθήσουμε.
Βίντεο
Προϋποθέσεις για το ανέβασμα βίντεο.
- Το βίντεο πρέπει να είναι σε μορφή *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4;
- Το μέγεθος του βίντεο δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 400 MB.
- Κάθε μέλος μπορεί να ανεβάσει μέχρι 2 βίντεο.
- Διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιτρέψουμε το ανέβασμα του βίντεο.
- Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο που περιέχει συνδέσμους από άλλες σελίδες.
- Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο με άτομα κάτω των 18 ετών .
- Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα πολλών παρόμοιων βίντεο.
- Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο που δεν σας ανήκουν.
Πως προσθέτω βίντεο στο προφίλ μου;
Γιατί δεν δημοσιεύονται τα βίντεο που ανέβασα;
Πιθανώς το/τα βίντεο σας παραβίασαν κάποιο κανονισμό του EroClub.gr σχετικά με το ανέβασμα φωτογραφιών:
Το βίντεο πρέπει να είναι σε μορφή *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4;
Το μέγεθος του βίντεο δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 400 MB.
Κάθε μέλος μπορεί να ανεβάσει μέχρι 2 βίντεο.
Διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιτρέψουμε το ανέβασμα του βίντεο.
Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο που περιέχει συνδέσμους από άλλες σελίδες.
Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο με άτομα κάτω των 18 ετών .
Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα πολλών παρόμοιων βίντεο.
Δεν επιτρέπεται το ανέβασμα βίντεο που δεν σας ανήκουν.
Μπορώ να κρύψω το/τα βίντεο μου και να αποφασίσω εγώ ποιος θα μπορεί να τα δεί;
Ναι, αυτή η υπηρεσία ονομάζεται Εξουσιοδοτημενα Μέλη. Οι επιλεγμένες φωτογραφίες σας είναι κλειδωμένες έτσι ώστε ο χρήστης που θέλει να τις προβάλει να πρέπει να ζητήσει την άδεια σας. Εσείς απλώς θα επιτρέψετε ή θα απορρίψετε το αίτημα του.
Τα βίντεο μου διαγράφηκαν. Γιατί;
Στις περισσότερες περιπτώσεις ο λόγος αποστέλλεται στα εισερχόμενα σας. Επίσης μπορείτε να ενημερωθείτε για τους κανονισμούς ανεβάσματος βίντεο από την ενότητα Συχνές Ερωτήσεις. Εάν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι το βίντεο σας δεν παραβίασε κάποιο από τους κανονισμούς και διαγράφηκε χωρίς λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη διεύθυνση και θα σας βοηθήσουμε.
Γιατί δε μπορώ να δημιουργήσω ένα εμπορικό άλμπουμ φωτογραφιών/βίντεο;
Μόνο επαληθευμένα μέλη μπορούν να δημοσιεύσουν εμπορικά άλμπουμ. Για να επαληθεύσετε το προφίλ σας πατήστε
ΕΔΩ.
Πόσες μονάδες μπορώ να κερδίσω από ένα άλμπουμ εμπορικών φωτογραφιών ή βίντεο;
Τα μέλη μπορούν να ορίσουν την τιμή που επιθυμούν. Μπορείτε ναορίσετε όποια τιμή θέλετε.
Γιατί έχει διαγραφεί το εμπορικό άλμπουμ φωτογραφιών/βίντεο μου;
Ίσως έχετε παραβιάσει τους κανονισμούς ή μπορεί οι φωτογραφίες/βίντεο να μην ήταν δικές σας. Παρακαλώ επικοινωνήστε με την
ADMIN για περισσότερες πληροφορίες.
Για πόσον καιρό οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση στα εμπορικά άλμπουμ μου;
Όταν κάνουν την πληρωμή θα μπορούν να δουν τις εμπορικές σας φωτογραφίες για 5 μέρες.
Εκδηλώσεις
Πώς μπορώ να δημοσιεύσω εκδήλωση;
Όλοι οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύσουν εκδηλώσεις ΔΩΡΕΑΝ. Απλά πατήστε
ΕΔΩ και κάντε τη δημοσίευση της εκδήλωσης σας.
Γιατί έχει ακυρωθεί η συμμετοχή μου στην εκδήλωση;
Αυτή την ερώτηση μπορεί να την απαντήσει μόνο ο διοργανωτής της εκδήλωσης. Είναι πάντα το πρώτο προφίλ που θα δείτε στη λίστα όσων έχουν δηλώσει συμμετοχή, οπότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του.
Πώς μπορώ να κάνω την εκδήλωση μου να εμφανιστεί στην κορυφή της λίστας;
Η εκδήλωση θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 20 συμμετέχοντες και σαν διοργανωτής θα πρέπει να διαφημίσετε τη σελίδα μας στα πλαίσια της εκδήλωσης. Παρακαλώ επικοινωνήστε με την
ADMIN.
Πώς μπορώ να αποκρύψω την εκδήλωση μου από συγκεκριμένες ομάδες χρηστών;
Όταν δημοσιεύετε εκδήλωση μπορείτε να επιλέξετε τι είδους χρήστες δε θα μπορούν να τη δουν ή να δηλώσουν συμμετοχή.
Πώς μπορώ να σταματήσω τις ειδοποιήσεις για τις νέες εκδηλώσεις;
Στο κάτω μέρος θα βρείτε το λινκ που μπορείτε να πατήσετε ώστε να κάνετε διακοπή. Εναλλακτικά μπορείτε να πάτε στο
ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ και να ορίσετε τα φίλτρα που θέλετε.
Η κοινότητα μου
Ποιος μπορεί να δει τις δημοσιεύσεις μου;
All your friends and member who has no friends in their friends list.
Πώς μπορώ να κρύψω τις δημοσιεύσεις μου;
Ναι μπορείτε, πηγαίνετε στο
Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ και εκεί μπορείτε να επιλέξετε τις πληροφορίες που θέλετε να κρύψετε.
Γιατί βλέπω τις δημοσιεύσεις της admin;
Οι δημοσιεύσεις της admin εμφανίζονται σε όλους τους χρήστες.
Πώς μπορώ να φιλτράρω τη δραστηριότητα και τις δημοσιεύσεις των φίλων μου;
Μπορείτε να πάτε στο
Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ, και εκεί θα ορίσετε τι είδους δημοσιεύσεις θα βλέπετε από τους φίλους σας.
Τσατ
Γιατί δε μπορώ να χρησιμοποιήσω το τσατ;
Θα πρέπει να γίνετε Χρυσό ή VIP μέλος. Μπορείτε να πατήσετε
ΕΔΩ και να διαλλέξετε τη μέθοδο πληρωμής που προτιμάτε.
Γιατί έχω μπλοκαριστεί από το τσατ;
Ίσως να παραβιάσατε τους κανονισμούς του τσατ ή να χρησιμοποιήσατε υβριστικές εκφράσεις. Παρακαλώ επικοινωνήστε με την
ADMIN.
Πότε θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω ξανά το τσατ;
Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του τσατ ή με την
ADMIN.
Κάποιος χρήστης μιλάει δημοσίως άσχημα για ΄μένα. Τι μπορώ να κάνω;
Always contact a CHAT moderator or
ADMIN.
Ομάδες
Ποιος μπορεί να δημιουργήσει ομάδα;
Όλοι οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ομάδα δωρεάν.
Γιατί δε μπορώ να κάνω εγγραφή στην ομάδα;
Αυτή η ομάδα είναι ιδιωτική και θα χρειαστείτε έγκριση.
Τι είδους ομάδες μπορώ να δημιουργήσω;
Public group – all users can join this group any time. Private group – users can join the group after moderators or founders approval. Secret group – invisible, users can only be invited to this group.
Τι διαφορά έχει ο ιδρυτής της ομάδας από τον διαχειριστή;
Οι ιδρυτές είναι τα μέλη που δημιούργησαν την ομάδα και μπορούν να ορίσουν άλλα μέλη ως διαχειριστές. Οι διαχειριστές μπορούν να εγκρίνουν νέα μέλη και δημοσιεύσεις.
Γιατί έχει διαγραφεί η ομάδα μου;
Αν δεν υπάρξουν νέες δημοσιεύσεις για τρεις μήνες η ομάδα διαγράφεται αυτόματα.
Γιατί έχει διαγραφεί η δημοσίευση μου;
Πιθανότατα παραβιάσατε τους κανονισμούς της ομάδας. Παρακαλώ επικοινωνήστε με τον διαχειριστή ή τον δημιουργό της.
Πώς μπορώ να αποχωρήσω από μια ομάδα;
Πηγαίνετε στο γκρουπ και επιλέξτε τη σχετική επιλογή για να αποχωρήσετε.
Κοινότητα
Τι είναι η κοινότητα;
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε δημοσιεύσεις ιστορίες, νέα και να συμμετάσχετε σε παιχνίδια.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κοινότητα σαν απλό μέλος;
Ναι, η κοινότητα είναι διαθέσιμη σε όλα τα μέλη εντελώς δωρεάν.
Ποιος μπορεί να συμμετάσχει στα παιχνίδια φωτογραφιών;
Όλα τα επαληθευμένα μέλη. Κάθε μέρα τρεις χρήστες κερδίζουν 100, 200 και 300 μονάδες.
Γιατί δεν έχει δημοσιευτεί η ιστορία που ανέβασα στο blog;
Η δημοσίευση σας έχει σταλεί για έλεγχο. Οι διαχειριστές μας θα την ελέγξουν το συντομότερο δυνατόν.
Paid Content
What is Paid Content?
Paid Content is a new function which allows our users to earn REAL money.
Τι μπορώ να ανεβάσω;
Οτιδήποτε εκτός από υλικό που απαγορεύεται από το νόμο.
Γιατί δε μπορώ να ανεβάσω;
Φωτογραφίες/βίντεο που είναι απαγορευμένο από το νόμο ή ανήκει σε άλλους.
Πώς θα πληρωθώ;
Όταν φτάσετε τα 100 ευρώ μπορείτε να κάνετε ανάληψη πατώντας το κουμπί "Ζητήστε ανάληψη". Η αποστολή των χρημάτων γίνεται στις αρχές κάθε μήνα.
Γιατί κερδίζω λιγότερα απ' αυτά που εμφανίζονται στο προφίλ μου;
Παίρνετε το 70%, καθώς το 30% είναι προμήθεια της πλατφόρμας μας.
Προειδοποίηση
Paid content authors can't send spam messages and they must upload new content every week.
WEBCAM
Ποιος μπορεί να το κάνει;
Μόνο τα επαληθευμένα προφίλ μπορούν να γίνουν WEBCAM μοντέλα. Για να επαληθεύσετε το προφίλ σας κάντε κλικ
ΕΔΩ.
Πόσα θα κερδίσω;
Θα πάρετε το 100%, καθώς δεν κρατάμε καμία προμήθεια.
Πώς θα πάρω τα χρήματα μου;
Όταν φτάσετε τα 100 ευρώ σε κέρδη μπορείτε να ζητήσετε ανάληψη. Η πληρωμές γίνονται τις πρώτες μέρες κάθε μήνα.
Προειδοποίηση
1. Never send money to anyone you meet online, under any circumstance. Report them to us. Better use our paid content or WEBCAM platforms.
2. It‘s prohibited to spam, post job offers and ads in our website.
Please read these rules before.